ناكل درة ونضربوا بانجو

من فضلك انا مخنوق لذلك ابعد عنى جميع المؤثرات العصبية والنفسية والجرايد اياها وجلسات سيد قرارة وتعالى انا وسعتك نطلع على الكورنيش بس لو شفت النيل ترعة لا تقول انى فقر ولا ان حضرتك ولا مؤخذة نحس بس ادعى للى سابوا المحبس فى ايد اسرائيل تلعب فيه على كيف كيفها بالصحة والستر وطولة العمر ... اه طولة العمر ولا عندك راى تانى ؟
وبعدين نركب الاتوبيس الاحمر ابو جنية حار ونار فى جتتى وبردا وسلاما على جيبوهم وسوق بينا يا اسطى على الكورنيش ناكل درة ونضربوا بانجو ,ولما يدخل المخبرين حضرتك تبلع اللفافة وانا يجيلى اختناق واللى وشة يتشلفط و يموت التانى يصلى علية صلاه الغائب ويستلم الجثة وبيان الوزارة , يدفن البيان ويحط الجثة جنب الحيط ويصدق اللى يتقال ويعمل نفسة مقتنع
وانا بفكر البس قميص النقابة وانت تلبس تيشرت النادى ونعمل خناقة وانا اترافع عنك وحضرتك تحكملى ولو معجبناش نجيب حكم اجنبى ينشرلنا غسيلنا التييييييت , ويصفر بعد الدقيقة تسعين ويعلن فوز التيشرت والقميص وخسارة الشعب المسكين خمسة , صفر
وفى الختام احب اؤكد اننا لازلنا متمسكين بالعهد بان نصدر الغاز لاسرائيل و ان نمتنع عن تشجيع الجزائر فى المونديال , وقبل نهاية دورة سيد قرارة احب اسمع الست وهى بتشتدو : متصبرنيش بوعود وكلام معسول وعهود  , وخصوص الحتة بتاعت انا فاض بيا ومليت بس من على وش القفص وحياتك
wwadع mrع 

تعليقات

  1. الاخ عمرو مبروك المدونة كنت ابحث عن المسلة لقيتها مش موجوجدة

    اتمني انك تستغلها تسويقيا خسارة المواضيع اللي فيها

    اعمل لينك علي الاقل منها الي هنا

    اسم المدونة الجديدة جامد وان شاء الله بداية ممتازة

    انا هغير اللينك اللي عندي من المسلة الي مدونة عواد

    تحياتي

    ردحذف
  2. شكرا عليم على مرورك وانا اغلقت مدونتى السابقة وحبيت المدونة الجديدة تكون شخصية حتى يكون ما اكتبة معبر عنى
    وانا بعت لكل من وضعت رابط مدونتهم عندى رسالة بكل الطرق والله
    وافتكر انى بعتلك رسالة على الميل ورسالة على المنتدى
    ولكن خيرها فى غيرها اديك عرفت
    اما موضوع التبادل فانا محبتش احرج حد انى يتبادل مع المدونة الجديدة لانها لسة ضعيفة جدا فى الزوار حتى النهاردة اول يوم ليها على جوجل

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

[1] اسئلة مقابلات العمل لوظائف الموارد البشرية وشئون العاملين Interview Questions for HR and Personnel job

اكواد المهن في التأمينات الاجتماعية

[2] اسئلة مقابلات العمل لوظائف الموارد البشرية وشئون العاملين Interview Questions for HR and Personnel job